Haberler

TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ EĞİTİM ORTAMLARININ ve ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ DAİRE BAŞKANIMIZ AHMET BERBER'İN OKULUMUZA ZİYARETİ

TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ EĞİTİM ORTAMLARININ ve ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ DAİRE BAŞKANIMIZ AHMET BERBER' 25/09/2023 TARİHİNDE OKULUMUZU ZİYARET EDEREK OKULUMUZDA YAPILAN ÇALIŞMALAR HAKKINDA BİLGİ ALDI. öĞRETMENLERİMİZ İLE TANIŞARAK KEYİFLİ BİR SOHBET ORTAMI OLUŞTU.KENDİSİNE NAZİK ZİYARETELERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.

Devamı

ÖĞRENCİLERİMİZİN HAYAL GÜCÜNÜ DESTEKLEYEREK ÖZGÜN ÜRÜNLER ORTAYA ÇIKARIYORUZ

Çılgın çoraplar isimli etkinliğimiz ile öğrencilerimizin hayal gücünü destekleyerek ortaya özgün ürünler çıkarıyoruz.Öğrencilerimizin her biri kendi hayal dünyasını çorap süslemelerine yansıtarak yeni fikirler üretme konusunda desteklenmiş oluyor.

Devamı

MİNİK ELLERLE TURŞU KURMA ETKİNLİĞİMİZ

Malzemeler: Turşu Sebzeleri Tuz ve Su Tuşu Kavanozu Yaş: + 2 Yaş Kazanımlar: Günlük Yaşam Becerileri Bilimsel Beceriler El-Göz Koordinasyonu Neden-Sonuç ilişkisi Duyuların Hassaslaştırılması (Tatma duyusu) Sabır  Birçoğumuzun evinde yapılmasa bile sofralarda yer alan, severek tüketilen bir gıdadır turşu. Özellikle kış aylarının vazgeçilmez salata alternatiflerindendir. Bu çok sevilen gıdayı bir de okulumuzda yapmaya karar verdik.       Bu etkinliğimizde öğrencilerimiz ile turşu kuruyoruz. Öncelikle turşu malzemelerini hazırlıyoruz. Hazırladığımız malzemeleri kavanoza yerleştirme görevi öğrencilerimize ait. İlk aşamamız olan “Turşu nelerden yapılır?” konusu da burada öğrenilmiş oluyor. Günlük yaşam becerisi  etkinliğini bu esnada gerçekleştiriyoruz. Kavanozun kapağını kapatmamız ile birlikte ikinci aşama başlıyor, “beklemek”. Bu biraz sabır gerektiriyor. Bu sırada öğrencilermize sebzelerin nasıl turşuya dönüştükleri anlatılacak. Bu da işin bilimsel kısmı. Son aşama ise tatma aşaması. Sebze tadı ile turşu tadı kıyaslanacak ve aradaki fark hakkında konuşulacak. Bu kısım ise tatma duyusunun hassaslaştırılmasını hedefliyor.      Görüldüğü gibi çok fonksiyonlu ve eğlenceli bir etkinlik. Çocuklarımız hem eğleniyor hem günlük yaşam becerileri kazanıyor.

Devamı

MİNİK ELLERLE TURŞU KURMA ETKİNLİĞİMİZ

Malzemeler: Turşu Sebzeleri Tuz ve Su Tuşu Kavanozu Yaş: + 2 Yaş Kazanımlar: Günlük Yaşam Becerileri Bilimsel Beceriler El-Göz Koordinasyonu Neden-Sonuç ilişkisi Duyuların Hassaslaştırılması (Tatma duyusu) Sabır  Birçoğumuzun evinde yapılmasa bile sofralarda yer alan, severek tüketilen bir gıdadır turşu. Özellikle kış aylarının vazgeçilmez salata alternatiflerindendir. Bu çok sevilen gıdayı bir de okulumuzda yapmaya karar verdik.       Bu etkinliğimizde öğrencilerimiz ile turşu kuruyoruz. Öncelikle turşu malzemelerini hazırlıyoruz. Hazırladığımız malzemeleri kavanoza yerleştirme görevi öğrencilerimize ait. İlk aşamamız olan “Turşu nelerden yapılır?” konusu da burada öğrenilmiş oluyor. Günlük yaşam becerisi  etkinliğini bu esnada gerçekleştiriyoruz. Kavanozun kapağını kapatmamız ile birlikte ikinci aşama başlıyor, “beklemek”. Bu biraz sabır gerektiriyor. Bu sırada öğrencilermize sebzelerin nasıl turşuya dönüştükleri anlatılacak. Bu da işin bilimsel kısmı. Son aşama ise tatma aşaması. Sebze tadı ile turşu tadı kıyaslanacak ve aradaki fark hakkında konuşulacak. Bu kısım ise tatma duyusunun hassaslaştırılmasını hedefliyor.      Görüldüğü gibi çok fonksiyonlu ve eğlenceli bir etkinlik. Çocuklarımız hem eğleniyor hem günlük yaşam becerileri kazanıyor.

Devamı

SONBAHARDA DOĞADA MEYDANA GELEN DEĞİŞİKLİKLERİ ÖĞRENCİLERİMİZ İLE KEŞFE ÇIKTIK

Okulumuz Karıncalar sınıfı sabah devresi doğada.. Öğrencilerimiz ile mevsimleri ve meydana gelen değişiklikleri gözlemlemek için okulumuzun bahçesine çıktık.Ağaçlardaki yapraklardakş topraktaki hava sıcaklıklarındaki değişiklikleri gözlemledik.

Devamı

FADİME ÖĞRETMENİMİZİN KENDİ YAZDIĞI KİTABI İLE ÖĞRENCİLERİMİZLE HİKAYE SAATİ

Okulumuz öğretmenlerinden Fadime ERYILMAZ'ın kendi yazdığı Mercimek ve Boz Ayı kitabı ile Türkçe Dil Etkinliği kapsamında hikaye okuma saatimiz. Öğretmenimize emeklerinden dolayı teşekkür eder başarılarının devamını dileriz.

Devamı